انواع شلوارهای پارچه ای مناسب برای خانمهای خوش تیپ

انواع شلوارهای پارچه ای مناسب برای خانمهای خوش تیپ

چه کسی می گوید که فقط مردها باید شلوار بپوشند؟ پوشیدن شلوار پارچه ای برای خانمها کاملا ایده آل و مناسب به نظر می آید. البته چند عامل مهم مثل رنگ، پارچه و مدل، در زیبایی و شیک تر به نظر رسیدن شلوارهای پارچه ای نقش بسیار مهمی دارند.

شلوارهای بوت کات
شلوارهای بوت کات چه از جنس پارچه کتان باشند و چه از جنس پارچه پشمی، برای همه اندامها با هر سایزی مناسب هستند. بنابراین هر خانمی باید یکی از این شلوارها را در کمد لباسش داشته باشد.

اگر می خواهید این نوع شلوارها قد شما را بلندتر نشان دهند پارچه هایی را انتخاب کنید که راه راه های عمودی باریک دارند و اگر می خواهید شلوارتان به نوعی همه کاره باشد و یا با همه چیز به راحتی ست شود، یک شلوار بوت کات مشکی انتخاب کنید. قد این شلوار را می توانید هر طور که می خواهید و طبق سلیقه خودتان انتخاب کنید اما افراط نکنید شلوارهای خیلی کوتاه برای محیط های کسب و کار و تجارت مناسب نیستند و شلوارهای بیش از حد بلند نیز برای استفاده طولانی مدت در محیط کار مناسب نیستند.
کفشهای پاشنه بلند بهترین انتخاب برای این نوع شلوارها هستند اما اگر قد آنها مناسب باشد از کفشهای تخت هم می توان استفاده کرد.

شلوارهای پاچه گشاد
الگوی شلوارهای پاچه گشاد از شلوارهای مردانه الهام گرفته شده است و برای محل کار نیز مناسب هستند. معمولا فاق این شلوارها خیلی بلند است و تا گودی کمر ادامه دارد و هرچه به مچ پا نزدیکتر می شوند، گشادتر هستند.

بهتر است این شلوارها را با کفشهای پاشنه بلند بپوشید تا کوتاه و نامتناسب به نظر نرسید.
این شلوارها برای خانمهایی که اندام ریزی دارند چندان مناسب نیستند. این شلوارها را با بلوزها و تاپهایی که روی کمر تنگ هستند بپوشید تا کمرتان کاملا مشخص باشد.

شلوارهای تنگ برمودا (کوتاه)
قد شلوارهای برمودا باید بالاتر از قوزک پا باشد و ترکیب آنها هم با کفشهای پاشنه بلند و هم با کفشهای تخت بسیار عالی و ایده آل است. این شلوارها معمولا از کمر تا مچ پا کاملا جذب و تنگ هستند بنابراین برای خانمهای چاق چندان مناسب نیستند.

این نوع شلوارها از جمله متنوع ترین شلوارهای موجود در بازار هستند و می توان پیراهن های دکمه دار، تی شرتها و تاپهای تزئین شده و اسپرت را به خوبی با آنها ست کرد. برای اینکه شیک تر به نظر برسید می توانید شلوارهای برمودا را همراه یک کفش پاشنه بلند و یک کت پارچه ای یا پشمی بپوشید.

آفتاب – فرشته مشاور
***

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *